Cala en Bosc

🇪🇸

Platja de Son Xoriguer ☀️ 🥣

Roc Lago Park, Cala en Bosc 😴

—————

Een kort verslagje vandaag omdat we vrij weinig hebben gedaan. Ik was om 08.15 uur wakker en kreeg toen een flesje melk en een croissantje van papa. Op het balkon heb ik tussen de spijlen door naar de auto's gekeken die een stukje verderop voorbij rijden; dat vind ik altijd interessant. Tijdens het ontbijt kreeg ik dit keer een strandbal van oom Bas en oom Jeroen. Daar heb ik er al minimaal 3 van, maar toch bedankt hoor... Om 11.00 uur lagen we lekker op het strand van Cala en Bosc. We hadden nu 2 parasols mee zodat ik meer schaduw had om in te spelen. De zee vind ik toch minder leuk dan het zwembad, want het water is zout en door de golven kan ik niet lekker staan in het zand. Ik was ook nog een beetje moe, en nadat papa een rondje met me had gelopen heb ik heerlijk een uurtje geslapen in de kinderwagen. Het was vandaag zo heet dat zelfs opa een stukje de zee in ging; volgens oma de eerste keer in 11 jaar tijd!

Papa en mama gingen voor de lunch hotdogs halen bij het restaurant op het strand, en oom Bas ging bij een supermarkt broodjes halen voor de anderen. Die hotdogs waren alleen niet zo lekker dus mama en ik hadden na 2 hapjes alweer genoeg gehad. Rond 14.45 uur ging ik met papa en mama terug naar het appartement om te relaxen en een beetje af te koelen. Ik heb net weer een uurtje in het zwembad gespeeld, terwijl papa flesjes Corona aan het drinken was en mama lag uit te rusten op een ligbedje. Papa kreeg nog bericht van tante Karin dat we vandaag weer 2 jonge konijntjes hebben gekregen. Lisa heeft ze ontdekt en nu moet Sergio dus weer even apart slapen. Zometeen neem ik nog een warm badje en dan is het alweer etenstijd. Papa en mama gaan straks nog het naambordje kopen voor mijn nieuwe slaapkamer en een auto huren voor morgen. Dan gaan we een dagje zonder de rest op stap, en dat is natuurlijk veel gezelliger!