Oosterhout - Zuid-Scharwoude

🇳🇱

Landgoed Oosterheide, Oosterhout

Zuid-Scharwoude 🏠

—————

Inmiddels zijn we weer thuis na een rustig dagje. Aan het einde van de ochtend hebben Nikki en ik nog een uurtje gezwommen met papa terwijl mama de spulletjes ging verzamelen en eindelijk haar boek uit ging lezen. Het buitenzwembad was nu ook open en daar moesten we natuurlijk even kijken. Maar boven water was het koud en het regende dus we doken snel weer naar binnen. Brrr. In het huisje hebben we soep gegeten en daarna ging papa het kaartje inleveren bij de receptie waar een flinke rij stond. Voordat we naar huis gingen wilden papa en mama nog een wandelingetje maken. De Biesbosch was niet ver rijden maar de wandelroutes zijn daar behoorlijk lang. We reden daarom een klein stukje door Oosterhout en stopten bij de parkeerplaats van Landgoed Oosterheide, ook wel ‘Kalix Berna’ genoemd. Daar hebben we een korte route van 2 kilometer door het bos gelopen. Nikki wilde natuurlijk weer getild worden maar ook zij moet een beetje oefenen voor de wandelvierdaagse begin juni. Om 16.00 uur zaten we weer in de auto en na de nodige files op de A27 waren we ruim anderhalf uur later thuis. Na een paar kleine pizza’s liggen we nu in onze bedjes want morgen begint het ‘normale’ leven helaas weer. Tot de volgende keer!