Eindhoven - Zuid-Scharwoude

Eindhoven Airport ✈️

Heiloo

Zuid-Scharwoude 🏠

—————

Hoera, ik ben jarig! En dit keer extra lang want mama maakte me vanmorgen al om 04.45 uur wakker. Ik kreeg van Nikki mijn eerste kado: een prachtig horloge waar mijn naam op staat! Er moeten nog wel extra gaatjes in het bandje want mijn armpjes zijn niet zo dik. De taxi stond beneden keurig klaar en 20 minuutjes later waren we op het vliegveld. Na een croissantje en een paar koekjes was mijn buikje weer gevuld toen we de lucht in gingen. Aan boord hebben Nikki en ik filmpjes gekeken op de iPad en de telefoon van mama. Rond 09.30 uur waren we weer in Eindhoven nadat een mevrouw die 2 rijen voor ons zat nog over haar nek was gegaan in het gangpad. Bah! Het was gelukkig rustig op de weg en precies om 12.00 uur waren we bij opa en oma in Heiloo. Daar kreeg ik meteen een prachtig kado, mede namens oom Bas en oom Jeroen: nieuwe roze schaatsen!

Inmiddels zijn we weer thuis en beide ooms komen straks nog bij ons op visite omdat oom Jeroen komende zaterdag, als ik mijn verjaardag vier voor de familie, eindelijk weer eens moet werken. En om 17.00 uur heb ik weer zwemles want ik wil nu zo snel mogelijk mijn diploma halen! De rest van de week hebben Nikki en ik nog vakantie en op zaterdag 2 november geef ik een feestje voor de vriendinnetjes uit mijn klas: Nikki, Suzan, Tessa, Elin, Yara en Lindsy. Dan gaan we weer pompoenen snijden in Warmenhuizen! Onze volgende grote reis begint op 16 februari 2020 want dan gaan we voor een herkansing in Sri Lanka. We vliegen via Engeland en Oman waarmee ik het aantal bezochte landen uit kan breiden van 35 naar 38. Ik zal dan echter geen reisverslagen meer schrijven omdat ik nu oud genoeg ben voor mijn eigen herinneringen. Het is mooi om precies op mijn 7e verjaardag af te sluiten en vanaf het nieuwe decennium alleen nog foto’s, video’s en de route op mijn website te plaatsen. Uiteraard komt er nog wel een derde boek uit en papa maakt ook nog een groot verzamelboek van de afgelopen 7 jaren. Tot gauw!

1. Karin:
    23 oktober 2019
    Gefefeliciteerd Noa! Was weer een mooi reisje.
  2. Bas:
    23 oktober 2019
    Van harte gefeliciteerd Noa, we hebben genoten van je reisavonturen! Groeten oom Jeroen en oom Bas