Palma de Mallorca - Amsterdam - Zuid-Scharwoude

Hema, Schiphol 🥣

Heiloo

Zuid-Scharwoude 🏠

—————

Na een dramatische nacht lag ik vanmorgen pas echt te slapen toen we er om 06.00 uur alweer uit moesten. Ik werd door mama aangekleed terwijl ik nog half in dromenland was, en ook in de bus zat ik nog steeds versuft voor me uit te staren. We werden als eersten opgepikt en in Portinatx en Eivissa zouden er nog ongeveer 20 mensen instappen. Ruim een uur later waren we pas op de luchthaven. Het inchecken ging vrij snel en we moesten daarna nog anderhalf uur overbruggen tot vertrek. Papa en mama bestelden wat croissantjes en ik kon gelukkig in een klein speeltuintje terecht. Om 09.30 uur vlogen we eerst in 25 minuten naar Palma de Mallorca, en daar stonden we bijna 3 kwartier aan de grond. De helft van de passagiers ging van boord, en dat werd weer aangevuld met mensen die net als wij ook naar huis gingen. Vanaf Mallorca had iedereen ook weer een vaste stoel, en dus werd er flink geschoven. Ik stond daarom in het gangpad nog even te wachten naast een Nederlands meisje van dezelfde lengte, met hetzelfde staartje bovenop en dezelfde haarkleur. Zij is alleen 17 dagen jonger dan ik, dat was best grappig.

Uiteindelijk wilde de mevrouw naast ons graag van rij 8 naar rij 6 verhuizen, zodat wij 3 stoelen naast elkaar hadden. Dat was een mazzeltje. Bij Arke zijn ze namelijk niet zo happig om dat zelf te organiseren. Vrijwel direct na het opstijgen ben ik op de schoot van mama in slaap gevallen, en dat heb ik tot Zeeland volgehouden! Mama zat hierdoor wel een beetje klem maar papa had verder een prima vlucht. Om 13.15 uur waren we op Schiphol en daar moesten we als vanouds weer vrij lang op de bagage wachten. Mama kocht bij de Hema nog 2 hotdogs en een broodje rookworst, en die worstjes heb ik bijna allemaal opgegeten. De broodjes mochten papa en mama zelf hebben. Met de shuttlebus werden we daarna afgezet bij P3, en om 15.15 uur waren we uiteindelijk met de auto bij opa en oma in Heiloo. Die waren natuurlijk weer ontzettend blij om mij te zien! We hebben daar nog lekker een paar uurtjes in de zon gezeten, maar om 18.00 uur was het tijd om bij mijn konijntjes in Zuid-Scharwoude te gaan kijken. Lisa heeft ze goed verzorgd de afgelopen week! Na het eten ben ik meteen naar bed gegaan om wat slaap in te halen. Ik heb een mooie vakantie op Ibiza gehad en kijk alweer uit naar de volgende over 3 maandjes. Dat is best wel lang wachten voor papa en mama!