Trogir - Split - Amsterdam - Zuid-Scharwoude

Schiphol, Amsterdam ✈️

McDonald’s, Alkmaar 🥣

Zuid-Scharwoude 🏠

En we zijn weer thuis! Omdat het prachtig weer was hebben we vanmorgen rond 10.30 uur een laatste wandeling door Trogir gemaakt want we mochten van de verhuurder tot 12.00 uur in het huisje blijven. In het oude centrum hebben we nog wat foto’s gemaakt; dit keer met een blauwe in plaats van grijze lucht. Bij een klein tentje op het grootste plein Trg Ivana Pavla II hebben papa en mama nog croissantjes en verse jus d’orange gekocht en toen was het tijd om de auto op te halen. Die konden we zonder problemen weer inleveren op de luchthaven na 343 gereden kilometers. Er stonden 2 vliegtuigen van KLM op het kleine vliegveld en 1 daarvan heb ik zien opstijgen!

Na een vlucht van 2 uurtjes waren we om 16.45 uur weer op Schiphol en daar gingen we dit keer zonder broodje rookworst van de Hema meteen door naar P3. Jammer! Gelukkig reed papa op de terugweg langs de McDonald’s in Alkmaar dus heb ik net evengoed lekker gegeten. Eros ligt weer eens te slapen dus die heeft ons niet eens welkom geheten. Nu nog even televisie kijken en straks vroeg naar onze eigen bedjes.

Morgen moeten we helaas weer naar school maar komende zaterdag vier ik mijn verjaardagsfeestje. En Nikki een weekje later dus we hebben nog genoeg leuke dingen in het vooruitzicht. Op onze volgende vakantie moeten we waarschijnlijk een tijdje wachten want met Kerst willen papa en mama eigenlijk nooit weg. Het zal dus half februari worden in de voorjaarsvakantie en dan kunnen we hopelijk weer eens een verre reis maken. Als het Corona virus een beetje meewerkt tenminste want buiten Europa zijn er op dit moment nog weinig landen waar we heen mogen…