Thessaloniki - Eindhoven - Alkmaar - Zuid-Scharwoude

Eindhoven Airport ✈️

Ranzijn, Alkmaar

Zuid-Scharwoude 🏠

—————

Een bijzondere mijlpaal: mijn laatste verslagje op mijn 10e verjaardag! Toen de wekker vanmorgen om 04.15 uur ging was ik nog een beetje duf. We werden rond 05.00 uur op het vliegveld afgezet en na een snelle controle van de handbagage moesten we nog bijna anderhalf uur wachten. Mama is altijd bang dat ze het vliegtuig mist… We hebben onze kleine gebakjes opgegeten en ik mocht de kadootjes van Nikki uitpakken: een sleutelhanger met lippenbalsem en een mooie pen! Onze vlucht zat weer helemaal vol en wij hadden opnieuw de achterste rij. Na een voorspoedige vlucht waren we om 09.00 uur lokale tijd weer in Eindhoven. Papa kocht broodjes voor ons bij de Albert Heijn en ongeveer 1,5 uur later waren we bij Ranzijn in Alkmaar.

Omdat Eros natuurlijk dood is gegaan mochten Nikki en ik op mijn verjaardag een nieuwe goudhamster uitzoeken. We hadden nog een beetje onenigheid over de naam maar uiteindelijk is het Tommy geworden! Toen we om 11.45 uur thuis kwamen moest papa snel het hok gereed maken voor onze kleine vriend. Hij had onderweg het doosje waarin hij zat al helemaal kapot geknaagd. Tommy moet nog een beetje wennen en hij laat zich voorlopig weinig zien. Van papa en mama kreeg ik een heel duur kadootje, namelijk een echte iiPhone! Nu kan ik lekker bellen en berichtjes sturen naar iedereen.

Papa ging daarna voetbal kijken en mama en ik gingen snel boodschappen doen. Ik had namelijk nog geen traktaties om morgen op school uit te delen. Om 15.00 uur kwamen de opa’s en oma’s op visite en heb ik 10 kaarsjes op de taart uitgeblazen. Daar had ik wel 4 pogingen voor nodig… Ik kreeg 2 boeken, een spelletje en een mooie rugzak kado. Ondertussen was ik al druk aan het bellen met Maud en appjes aan het sturen naar oom Bas en oom Jeroen. Komende woensdag geef ik een feestje voor mijn vriendinnetjes en volgende week zondag vier ik mijn verjaardag nog een keer voor de hele familie. Nu waren we daar een beetje te moe voor na een bijzonder kort nachtje.

Nou, dit was hem dan, het laatste verslagje dat ik op deze bijzondere datum heb geschreven. Na 10 jaar vol met leuke reisjes. Vakanties naar de zon, sneeuw, road trips, cruises, stedentrips, eilanden en verre reizen. Maar ook in eigen land. Met overnachtingen in hotels, vakantiehuizen, tiny houses, appartementen, hostels, mobile homes en mooie villa’s. En op campings, resorts, cruiseschepen en vakantieparken. Maar ook gewoon bij mensen in de achtertuin via Airbnb. Door Corona ben ik een paar jaar langer doorgegaan dan gepland maar nu is het echt mooi geweest. Over precies 4 maanden gaan we naar Jordanië en vanaf dan zal ik hier alleen nog foto’s, filmpjes, routes en locaties delen. En ik hoop natuurlijk wel dat jullie die blijven bekijken! Ciao!

Kusje van Noa ♡

❤️

1. Mama:
    23 oktober 2022
    Mama heeft genoten van al die prachtige verslagen. Wat hebben we veel gezien en meegemaakt de afgelopen jaren! Een mooie herinnering voor later! 😘
  2. Bas:
    23 oktober 2022
    ohhhhh wat jammer Noa dat je gaat stoppen! Whe want more 😁, super leuk al die mooie reisavonturen die je beleefd te heb. Vanaf nu kun je leuk jouw vakantie foto’s naar ons sturen vanaf je telefoon. 😘
  3. Karin:
    24 oktober 2022
    Wat heb je al veel gezien van de wereld in die 10 jaar en er komen vast nog heel veel belevenissen bij. We blijven je avonturen zeker volgen!
  4. Yvonne de Vries:
    24 oktober 2022
    Jammer dat je gaat stoppen. We hebben genoten van al je mooie verhalen. En wat heb je al veel gezien in die 10 jaar.
    We gaan hopelijk nog lang genieten van alle mooie avonturen, foto’s en filmpjes.