Jan Thiel

šŸ‡ØšŸ‡¼

Papagayo, Jan Thiel ā˜€ļø šŸŗ šŸ„£

Morena Resort, Jan ThielĀ šŸ˜“

ā€”ā€”ā€”ā€”ā€”

Ik heb vandaag tot 08.30 uur geslapen! Papa en mama zijn trots op me en zelf zijn ze nu ook weer lekker uitgerust. Na het ontbijt gaan we met de auto richting de CuraƧao Ostrich Farm, een struisvogelboerderij waar ook nog andere dieren te bewonderen zijn. Het wordt waarschijnlijk een regenachtige dag, dus de leuke strandjes in het westen bewaren we dan maar voor maandag. Gisteren zijn we na mijn middagdutje rond 14.30 uur naar het strand gegaan. We konden bij Papagayo voor ongeveer 8 euro 2 ligbedjes en een grote parasol huren naast een palmboom. Een beetje schaduw is voor mij wel prettig, want als het zonnetje hier schijnt is het meteen een stuk warmer. Ik vind het strand helemaal geweldig en kan uren spelen met een beetje zand. Natuurlijk hebben we ook gezwommen in het warme zeewater. We lagen bij een kunstmatig strandje, een zogenaamde Infinity Beach, en het water liep langzaam over in rotsen en de zee. Ideaal voor kinderen. Er zwemmen vissen en er zitten grote krabben op de rotsen;Ā ik zou daar de hele dag wel rond kunnen dobberen!

Papa had ook een leuke middag, want er werd voetbal uitgezonden en Ajax verloor. Om 17.00 uur gingen we even verderop bij Annelies en Ramon aan een tafeltje zitten. Ik was toen al een beetje moe en ging na een flesje melk een dutje doen. Papa en mama hebben daar nog tot 20.30 uur gezellig gezeten en toen moesten de kinderen natuurlijk naar bed. En papa was ook wel een beetje moe na al die Polar biertjes! Michel zou misschien ook nog naar het strand komen voor de Happy Hour bij beachclub Zanzibar, maar dat lukte uiteindelijk niet. Hij deed mee aan de Amstel CuraƧao Race en was helemaal uitgeteld na ruim 70 kilometer op de mountainbike! We moesten nog wel eten en papa en mama hebben pasta gehaald bij een Italiaans tentje. Ik heb nog een paar hapjes genomen maar was toen eigenlijk al veel te moe. Nu ben ik gelukkig weer uitgerust, bijzonder vrolijk en klaar voor een nieuwe dag.

Fotoā€™s