Bergamo - Weeze - Heiloo

Weeze Airport ✈️

Heiloo

Zuid-Scharwoude 🏠

—————

Het was een kort nachtje. Nikki (naast mama in bed) en ik sliepen vrij snel maar papa en mama hadden meer last van het feestgedruis beneden. We sliepen blijkbaar boven de enige uitgaansgelegenheid van het dorp en papa kreeg ook nog gezelschap van een vervelende mug. Om 06.30 uur waren we op de luchthaven en na alle formaliteiten moesten we nog 5 kwartier wachten tot vertrek. Ik ging met Nikki een balletje overgooien en ik heb nog een klein stukje van een grote donut afgeknaagd. Mama zat met ons op de achterste rij 33 en papa zat enkele rijen voor ons. Bij Ryanair kun je voor kinderen en 1 volwassene gratis stoelen reserveren maar voor de tweede volwassene kost dat geld. Maar nu had papa 3 stoelen voor zichzelf en een lekkere rustige vlucht.

Rond 10.10 uur waren we in Weeze en mama reed ons daarna naar Heiloo. We rijden nu het dorp in en zometeen ga ik bij opa en oma aan mijn broodje met ei beginnen! Onderweg heb ik geslapen en filmpjes gekeken op de iPad. Samen met Nijn natuurlijk want we zijn nog steeds onafscheidelijk! Papa zag op zijn telefoon dat hij deze week 48 kilometer heeft gelopen! Straks gaan we nog bij Joery op verjaardag en papa wil vanmiddag AZ kijken. Vanaf morgen heb ik nog 1 week vakantie voordat ik op 3 september op school ga beginnen in groep 3. Spannend! En zaterdag heb ik eerst nog een verjaardagsfeestje van mijn klasgenootje Nikki. Ons volgende reisje zal eind oktober in de herfstvakantie zijn. Mama wil dan graag naar Duitsland, papa naar de zon, dus ik ben benieuwd wat het gaat worden!