Milaan - Eindhoven

Aeroporto di Milano-Malpensa ✈️

Eindhoven Airport ✈️

Zuid-Scharwoude 🏠

—————

Om 08.15 uur reden we weg uit Orsenigo en toen we eenmaal voorbij het drukke Como waren was het lekker rustig op de snelweg. De luchthaven Malpensa ligt eigenlijk helemaal niet in Milaan maar ongeveer 50 kilometer ten westen van de stad in de gemeente Ferno. Nadat de auto weer volgegooid was met dure diesel liepen we rond 09.15 uur de parkeergarage van de verhuurder uit. Na de bagagecontrole hebben we een broodje gegeten en daarna was het alweer bijna tijd om te boarden.

Onze vlucht van 85 minuten verliep voorspoedig en we lopen nu richting het parkeerterrein waar onze auto staat. Ook in Eindhoven is het met 33 graden lekker warm. Als we thuis zijn dan rijden we misschien meteen door naar Schagen om de nieuwe auto van mama te bekijken. Ze heeft tijdens de vakantie exact dezelfde Fiat gekocht maar nu bij haar eigen werkgever. Ons volgende reisje staat voor 12 oktober gepland. Als we dan tenminste weer naar Kroatië mogen want vanwege Corona is dat momenteel namelijk niet toegestaan. Hopelijk tot dan!