Bussy-Saint-Georges

🇫🇷

—————

Hôtel Première Classe, Bussy-Saint-Georges 😴

—————

Een kort verslagje vandaag omdat we vooral in de auto hebben gezeten. Om 05.15 uur reden we de camping af en het was nog donker en koud. Omdat we gisteren niet met de auto op pad zijn geweest, hebben papa en mama vandaag pas ontdekt dat ook de parkeersensoren kapot zijn door de aanrijding van zaterdag. We moesten gelukkig alleen maar vooruit! Via Lyon, Beaune en Auxerre reden we naar Parijs. Vanaf Lyon was het noodweer, maar ondanks dat waren we al om 15.15 uur bij ons Hôtel Première Classe in Bussy-Saint-Georges, een buitenwijk van Parijs. Het is vandaag Tweede Pinksterdag maar het was gelukkig niet extra druk op de wegen. Mijn babybedje is net op de ruime kamer gezet en ik heb een flesje melk gehad. Papa en mama hebben televisie en gratis Wi-Fi, dus die zijn ook tevreden. Ik ga zo nog even onder de warme douche. Grote neef Pascal viert vandaag zijn verjaardag, en daar kan ik helaas niet bij zijn. Ik heb hem daarom maar een berichtje gestuurd vanmorgen. Hopelijk is het morgen droog als we met de trein naar Parijs gaan. Het gaat weer een spannende dag voor me worden, want ik heb natuurlijk nog nooit in een trein gezeten!