Teluk Burau - Kuala Lumpur - Sepang

Kuala Lumpur Airport ✈️

Sepang

Empress Hotel, Sepang 😴

—————

Zondag waren papa en mama precies 8 jaar samen en dat werd gevierd met een heerlijk dagje strand en zwembad. Aan het einde van de middag kwamen we in het zwembad een gezin uit Eindhoven tegen dat zaterdagavond in het resort was aangekomen. Een jongetje van 6 en een meisje dat maar 1 week jonger is dan Nikki. In het begin ben ik dan altijd verlegen en wil ik niet samen spelen. Maar na een tijdje was het dolle pret en pas om 18.30 uur gingen we douchen op de kamer. Papa wilde op de laatste avond het Thaise restaurant wel eens proberen maar toen moest ik even ingrijpen. Ik had namelijk met het jongetje afgesproken in het restaurant aan het strand en papa en mama dachten dat ik misschien wel een beetje verliefd was... En inderdaad, ze kwamen iets na ons ook binnen. We moesten beloven dat we eerst netjes gingen eten en dan mochten we daarna nog even spelen op het strand. Uiteindelijk kwamen hun ouders nog bij papa en mama zitten terwijl wij nog vol energie zaten. Verstoppertje spelen, dansen op de muziek van een grappig bandje en daarna nog een kaartspelletje. We raakten pas om 23.00 uur onze bedjes en waren meteen in dromenland. Jammer dat die kindjes er niet eerder waren!

Vanmorgen zaten we zowaar vrij vroeg aan het ontbijt. Ik keek goed rond of ik het jongetje nog ergens zag maar we zouden ze vandaag niet meer tegenkomen. En we hadden ze gisteren al gedag gezegd. Rond 10.15 uur ging mama de koffers inpakken terwijl Nikki en ik nog even gingen zwemmen met papa. Om 13.00 uur zaten we in de taxi naar het vliegveld voor onze vlucht met Malindo Air naar Kuala Lumpur. Voor vertrek kochten papa en mama nog wat souvenirs en we aten een croissantje bij de Starbucks. De vlucht duurde maar een uurtje en uiteraard hadden we weer ruzie om de stoel bij het raam. Nikki mocht daar toen bij het opstijgen zitten en ik bij de landing. Papa moest me alleen wel wakker maken... We zijn inmiddels aangekomen bij het Empress Hotel in Sepang. Die stad ligt dichtbij de luchthaven en is bekend vanwege de Grand Prix van Maleisië die hier in 2017 (voorlopig?) voor het laatst werd gereden. Max Verstappen won toen zijn tweede Grand Prix. We hebben wat fruit gekocht in een niet al te beste wijk en net gegeten in het restaurant. Om middernacht gaan we met een shuttle service weer naar het vliegveld dus we kunnen alvast 4 uurtjes slapen. Morgen nog een laatste verslagje van deze bijzondere reis!

1. Karin:
    7 mei 2018