Amsterdam - Zuid-Scharwoude

Schiphol, Amsterdam ✈️

Hema, Schiphol 🥣

Zuid-Scharwoude 🏠

—————

Ook de laatste nacht verliep prima, en om 07.00 uur ging de wekker van mama. Na een flesje melk mocht ik snel even in bad, want we moesten de koffers natuurlijk ook nog inpakken. Om 08.30 uur zaten we aan het ontbijt en een half uurtje later stond de taxi al voor de deur. Op het vliegveld konden we snel en gemakkelijk inchecken en daarna moesten we wachten tot 11.00 uur. Papa en mama hadden nog 6 pond over en daar konden ze precies een leuke beer voor kopen die ik Scott heb genoemd. Ik heb door het raam nog een tijdje naar de vliegtuigen zitten kijken totdat we konden boarden. Ik had weer eens voorrang en we zaten op precies dezelfde stoelen als op de heenvlucht. Dit keer werd er echter niet geschoven omdat het toestel helemaal vol zat. Achter ons zaten 3 Aziatische meisjes en die vonden het prachtig dat ik zo vrolijk was. De Schotse meneer naast ons keek ook met een schuin oog naar me, maar hij hoopte waarschijnlijk vooral dat ik niet de hele vlucht zou gaan jengelen.

Gelukkig voor hem, en ook voor papa en mama, heb ik me dit keer perfect gedragen. Ik zat de hele vlucht rustig bij mama op schoot te spelen met lege blikjes, boekjes en mijn nieuwe beer. Het koekje dat ik van de stewardess kreeg was ook erg lekker! Rond 13.30 uur waren we weer in Amsterdam en de piloot ging persoonlijk de kinderwagen voor mij ophalen. Hij zag natuurlijk meteen dat ik een ervaren reiziger ben die graag wat aandacht krijgt. Bij de Hema hebben we nog een broodje rookworst gehaald voordat we naar buiten liepen. Opa kwam toevallig net aanrijden dus we konden zo instappen. Ik ben in de auto nog wel even in slaap gevallen, maar eenmaal thuis was ik weer helemaal fit. Oma was er ook en ik heb natuurlijk meteen mijn nieuwe beer aan haar laten zien! Edinburgh is een leuke stad en ik kijk alweer uit naar ons volgende reisje. Over 5 weekjes gaan we naar IJsland en dan moeten we wel iets langer vliegen. Ik hoop voor papa en mama dat ik dan weer net zo lief ben als vandaag!